Update från Marmaris

Godmorgon från Marmaris! Vi har precis gått upp till hotellrummet igen efter att ha ätit frukost. Jisses med mat, haha! En enorm restaurang med allt möjligt att äta. Det verkar dock vara dåligt med mjölk- och äggfritt, men så länge det är vegetariskt så är jag nöjd.

Flygresan gick över förväntan! Jag tyckte till och med att det var roligt och spännande snarare än läskigt. Det tog ca 3,5 timme från Kastrup tills att vi landade i Dalaman och därifrån åkte vi buss till hotellet, som heter Bluebay Platinum.

Jag har aldrig bott på hotell. I februari åkte jag till Stockholm med Carolin och stannade över på Connect hotell vid Arlanda, men det var bara för en natt. Jag är helt såld, verkligen. Såå fint vårt hotell är. Vårt rum, badrummet, balkongen och byggnaderna över lag... Wow säger jag bara. Vädret är dock inte jätteroligt idag, visst är det varmt, men himlen är full av gråa moln utöver solen. Tur vi ska vara här några dagar till så att det förhoppningsvis vänder, hehe.

Vi kom fram i natt så därför bilderna är mörka och dåliga, men såhär ser rummet ut med säng, sängbord, Tv, kylskåp, vattenkokare med te och kaffe till, garderob och byrå.

Utsikten från balkongen - jag klagar inte! Och mina två tändare som jag var tvungen att köpa... Klockrena till mig, hahaha.

I natt när vi kommit fram gick jag, Albin, Clara och Anton till en restaurang i närheten för vi var så hungriga. Jag beställde en väldigt god vegansk gryta med flera olika grönsaker och så fick jag pommes, sallad och ris till. Sen var jag bara tvungen att fota Antons ölglas, because, Efes (Effe)... 🐎

Nu ska jag göra ve mig och gå ner till de andra vid poolen, ta med min bok och kanske till och med bada!